TA ALDRIG STUDENTEN

Ligger uppe nu..ska egentligen sova men jag kan inte. Jag är aldeles för stressad. Det är sjukt mycket att göra nu inför studenten. Såhär ser min "att göra lista" ut:

Sociologiprov
Matteprov (sannolikhet)
Matteprov (linjära ekvationer)
Småföretagsprov
Sociologitest

Sociologiarbete - invandring och utvandring
Sociologiarbete - analys
Sociologiarbete - påverkan
Religion - examinationsuppgift

Engelsk affärskommunikation - Buisnessletter

Årsredovisning, resultatbudget/ balansräkning - Gabrielledesign

Fixa studentskiveklänning
sälja sista studentskivebiljetterna
limma fast 9an på studentmössan
Färga och klippa håret

Oc hur lång tid hade jag på mig? Jo juste! Typ 2veckor!
Inte konstigt att man börjar dagarna med att blöda näsblod och ha kramp i magen lixom...

Ett litet tips : Ta aldrig studenten!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med dig helt och hållet! men jag har gett upp för länge sen :)

2009-05-15 @ 12:07:40
URL: http://malinshemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0