Jävla cigg

Idag hände en mycket konstig sak. På engelska såklart. Det är meningen att jag ska misslyckas med denna kurs. Hur som helst fick jag väääärdens röksug. Bara sådär, med plåster och allt! 2 veckor och 2 dagar utan cigg med plåster har funkat hur bra som helst men nu kom det allt. Satt och läste nån jävla text på engelska som ja inte fatta ett skit av och detta bröt ut. När min engelska-lärare kom och snackade med mig som om jag var 5 år pallade jag inte trycket längre. Med gråten i halsen, hjärta som gick på högvarv och kallsvettningar röt jag åt honom att ja inte fatta ett skit och att jag var tvungen att andas, prejjade mig förbi honom och störta in på toaletten för att proppa ögonen fulla med papper så tårarna inte skulle rinna över kanten. Snorig och dan ringde jag Mr. N för att ännu en gång få höra hur äckligt det är att röka. Fick order att gå ned och köpa mig en kopp kaffe och lydde självklart (när det kommer till order som har med att dricka kaffe å göra är jag inte så omöjlig) och 2 min senare med kaffekoppen i handen hade Mr. N lyckats få ett leende på mina läppar igen. Haha som om han skulle kunna misslyckas med det! =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0