Sjukanmälan?

Sitter i skolan och väntar på en värdelös lektion, och när vi har haft den värdelösa lektionen har vi engelska. Jag funderar på att sjukanmäla mig och gå hem. Jag har ju faktiskt missat att skriva de där satans CV:t som vi skulle ha gjort förra veckan. Kan man sjukanmäla sig för demens kanske? Elle Alzhimers? På tal om det läste jag i Sofis mode igår att Kaffe minskar risken för Alzhimers så det kan ju inte vara det. Demens är bra. Det tar jag. Eller officiellt uppe och svävar på rosa moln kanske?

Yes, då kom Bobby då, då drar det igång. Cam sitter i soffan och skakar på huvudet med en menande blick åt mig. Hon kanske också har sjukanmälan i tankarna? Eller solarium, badkar, ansiktsmask och pill med nagalna? JA TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0