Dag 9 som rökfri och fresh

Yes, då va man tillbaka i skolan då. Ska egentligen skriva ett arbete nu om nått, jag vet faktiskt inte ens vad jag ska skriva om. Men men jag är ju inte så "down to earth" just nu. Jag skyller på att jag håller på att sluta röka.

Idag är min 9one dag som rökfri! Jag är så freakin proud of myself! Och jag kan säga att jag vill inte ens ha en cigg, jag ville inte ens ha en cigg tidigare idag när Jessica och Aurora fick ta skiten för att jag glömde att sätta på mig plåster imorse. Aurora erkännde senare att hon hade lust att slänga sina nikotintuggumin i huvvet på mig när jag kom in och gorma. Men men, What to do lixom? Jag antar att jag får gå och be om ursäkt..till min svenskalärare också..
 Jaja, jag är ju iaf. inte äcklig längre! ;)








Kommentarer
Postat av: Yvve

Hörru, good for you! Verkligen, bra beslut där, har kollat lite med Linda då och då de senaste dagarna för att kolla hur det går. Haha! Hon skvallra att du höll på att sluta, snyggt!

Åh, men bästa du! Du får verkligen hänga på någon gång, kan skriva upp er som gäster! Du och brudarna menar jag så klart, Johanna Linnea Natta, ni får alla komma någon gång och testa!

Yyyyberbra ju! Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0