UF mässa, Check!

Sådär! Nu är UF mässan överstökad. Det känns riktigt skönt! Allting rullade på bra och vi fick smycken sålda och massa visitkort utdelade. Jag lyckades även dela ut ett visitkort till en kille som började skicka sms om att vi skulle gå på bio sen. Jag lyckas alltid :P Men som tur är är jag inte ensam. När jag träffade Linda på matchen sen hade hon fått sin frisör efter sig :P Btw så vann Nynäs med 7-2 mot sylt-Åkers ;)

Idag har jag varit helt slutkörd efter de två mäss-dagarna. Jag vaknade typ vid 11 när N kom in för 3:dje gången och väckte mig. När jag väl pallrade mig upp hade han varit på Kvantum å köpt nybakat bröd, dukat fram frukost på bordet och hällt upp kaffe till mig. Riktig raring! :) Sen kom Henke och joina oss på en macka och efter det bar det av till stan för lite shopping.

Jag tog lite bilder under mässan som jag tänkte slänga upp, men jag har inte lagt in de på datorn ännu. Men dom kommer! ;)

www.gabrielledesign.dinstudio.se









Kommentarer
Postat av: Y

Men tjena bruden! Tack för idag, riktigt kul var det ;)

Vad kul att det går bra för er, såg ett armband på er sida för ett tag sedan jag bara blev förälskad i. Borde nog kolla på det igen ;)

Kram på re!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0