Schlagerfeber?

Det är så synd om mig.. Jag är galet sjuk! Jag pallade mig upp ur sängen totalt 2 gånger igår. En gång för att sätta på kaffe och inse att tredje sesongen av Gossip girl inte går att ladda ned och en gång för att hämta kaffet (som hade blivit brännt för att jag inte orkat ta mig upp tidigare) och hämta Chic och glass som min kära mamma hade köpt till mig. Det var en glad överraskning att inte hela tidnigen var proppfylld med schlager. Det är tamejfan det ända se skriver om just nu. Schlager, schlager och schalger. Schlager febern är här! Det är väl den jag har åkt på nu, och är det så ska jag se till att de tar bort allt som heter eller har med schlager att göra för såhär dåligt var det länge sen jag mådde.

Ska väl försöka släpa mig iväg till ishallen och kolla på matchen ikväll iaf. N har ju bestämt sig för att spela även fast han också ligger hemma och är sjuk. Så vi får väl se om jag kommer hela vägen dit eller om jag svimmar på halva vägen.
Tråkit bara att Nynäs lettiska hejjarklack "Crazy Ultras" har åkt hem igen, dom va sjukt roliga ;)


















Kommentarer
Postat av: Camilla

Du har nog gått och fått schlagerfeber HAHAHA

2009-02-13 @ 17:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0