Dance-upshow

I tisdags var jag och Julia och kollade på Lindas dansuppvisning!  Vi satt "front row" och undrade vart Linda var någonstans och varför hon aldrig var på scenen. Efter ett tag smäller Julia till mig på armen och pekar på en vit gubbe med bjällror och säger med ett asgarv : DÄR ÄR HON! 
Jag kunde inte sluta skratta. Vi höll på att dö! Det såg Linda från scenen och kunde inte heller hålla sig. Tur bara att hon hade en svart mask på sig som inte är till för att skratta i, så den åkte rätt upp i ögonen på henne. Så där stod hon och dansade, vitklädd med bjällror och blind som få.
Det är tur att hon har så bra vänner som mig och Julia! =D

 

Snygging?








Kommentarer
Postat av: Y

Hahaha! Linda.... alltid lika sexig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0