Älvdalsupdate

Detta sportlov har varit precis som ett sportlov ska vara! Barnsligt rolig pulkaåkning i kvarnägen och nu sitter jag uppe i Älvdalen nyhemkommen från skidbacken! =D



Det var en underbar skidåkning idag!  Bra pistad backe och snön var som nyvispad grädde! Det var inte alls så mycket folk i backen heller så jag vi slapp vara rädda för att köra över någon på  vägen ned.
Men nu tjatas det om revange i  "med andra ord" eftersom det blev världskrig igår på Tomtebovägen när vi försökte spela det. Så det är väl lika bra att jag skyndar iväg nu innan folket börjar hugga in på sitt tredje glas. Det brukar gå bättre när det är nyktert! =D
Jag uppdaterar er med bilder imorgon när jag kommer hem!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0