What goes around..

Haha hoppas du är nöjd. Du är så svag så det är synd om dig. Bara för att du jagar bort dina egna behöver du inte ta mina ifrån mig. Det är en till brist du har i det stora systemet, du kan inte skilja på "ditt" och "mitt". Det är en viktig tillockmed skriven lag. Så varsågod och lär dig.
Men du kan ju alltid fortsätta att bete dig som en barnröv och se hur långt du kommer på det. Men för ditt eget bästa bör du se till att växa upp! Och gör det jävligt snart, för jag är förjävla less på ditt beteende och jag tänker inte spendera en minut till på dig. Aldrig.
So cry me a fucking river..

Kommentarer
Postat av: Aurora

HAHA du har så sköna uttryck ! Jag dör :D

2008-09-16 @ 23:10:39
URL: http://filltheemptysky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0