Jofa FFS

Jag är jättehungrig. Jättejättehungrig. Vilken tur jag har att jag råkar sitta ganska lägligt hemma hos Jimmy the souchef. Haha!

flertimmarsfika idag med Aurora. Mycket trevlig flertimmarsfika.
Mycket skratt, vilket inte är speciellt ovanligt när man är med A.D.H.D Arre! ;]

Fick reda på att jag är ledig från skolan imorgon så då kan jag passa på att jobba lite, det är jätteskönt för jag saknar mitt jobb. Jag har ju knappt varit där sen skolan började. Så det blir mycket roligt att få spendera lite tid på det kära havsbadet. Jofa jobbar ju imorgon också och det gör ju saken ännu roligare ;]

Men nu ska jag hjälpa Jimmy att laga korvstroganoff. Han kan ju behöva min hjälp. För det är väl ingen som har missat att jag faktiskt vann våran stuvademackaronerochfalukorvtävling? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0