Det vackraste jag vet

Hade tänkt att slänga in ett inlägg bara för att ni ska få veta allihoppa hur underbara ni är!
Trogna vänner man kan lita på har det ju inte varit överflöd av direkt, men nu har jag insett att ni finns precis framför näsan på mig! Ett gäng tjejer som ingen i världen kan slå, Som ställer upp när det behövs och som jag är glad att ställa upp tillbaka på. Mina vänner.
Detta underbara gäng består av Camilla den lilla, våran aldeles egna stilikon. Louise L som är så underbart söt så man dör. Jessica med ett skratt som smittar av sig otroligt. Louise I som alltid är på strålande humör och alltid kan bjuda på ett skratt. Och sist men absolut inte minst våran stålkvinna Aurora. Jag önskar jag var lika stark som henne. Efter allt du gått igenom så får man fortfarande njuta av ditt asgarv!

Jag är så glad att jag har er, ni är så jääävla underbara allihoppa!
Stora blöta pussar till er!

    
Camilla, Louise L, Jessica, Louise I & Aurora

Kommentarer
Postat av: Jessica

En sån här liten komplimang då och då gör att man älskar livet, tack Sandra du har nyss gjort min vecka lite mer betydelsefull :D



Vad vore vårat lilla tjejgäng utan våran alldeles egna Sandra Larsson? Du gör oss kompletta :D

2008-09-03 @ 21:15:00
URL: http://Jessicaw.devote.se
Postat av: lollo number uno

sötnos sandra :)



2008-09-04 @ 15:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0