Ringvägenmys

Har precis kommit hem från dansen och jag är på toppenhumör! Vi dansade modern dans idag, det var jätteroligt! Jag har alltid tyckt att det har varit fett fult men det var sjukt kul att dansa det! Våran tränare visade koreografin några gånger och sen fick vi dansa medan hon filmade...jesus vad fult. Men för att vara första gången vi dansat just modernt så fick det väl ett G iaf. Kan kanske lägga upp videon när jag får den, beror på hur teknisk jag är =P

Igår hade vi iaf. jättemysigt. Camilla och Aurora kom ned till Nynäs, vi mötte upp Linda och tog med oss hennes egenbakade negerbollar och en fet termos kaffe och satte oss på ringvägen och picknicka. Några timmar senare hade vi fett ont i röven eftersom vi suttit på ett berg hela tiden, så då åkte vi och tröstade oss på Åsa&Årstiderna. Efter det blev det linssoppa och the Souchef kom och joina oss. Mycket mysig dag.

    

Fler bilder kommer i ett senare inlägg! =]

Kommentarer
Postat av: Camilla

the shifmaster

2008-09-25 @ 15:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0