Lite skit från helgen

Nu är helvettes helgen äntligen över! Jag har varit mycket duktig flicka och jobbat hela lördagen från 7-13 och 18-23.30 och sen upp på söndagen för att jobba klockan 7 igen. Oh my freakin god! Men nu är det gjort och jag lever ännu! =]

Det som har varit bra med helgen är att jag fick tid att käka Thai med Jimpo både lördag och söndag! Mycket gott. Idag har han tyvärr stängt så det får väl bli någe annat gott, kanske glass från HB?

Lördagens hjältar var Andreas och Jimmy. För när jag kom in i köket efter att ha jobbat hela freakin dagen stod det fett goda hemgjorda pizzor i hela köket! (Andreas förtjänst) och till dessert fanns det äppelthrin med HB glass!  (Jimmys förtjänst) Det var mycket uppskattat halv tolv på natten! Thank you boys, you are the heroes of the day!

( Chicken kan få vara hero of the day today, bara för att du är min bror =P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0