Ledig tisdag

Tisdag idag, och jag är leeedig! Hahahaa! Sitter i mina nyinköpta pyjamas-/mjukis-byxor och är aldeles jätteledig! Funtar på att kasta mig i badet lite senare och lägga en ansiktsmask och ha inpackning i håret. Fixa naglarna och raka benen. Ta hand om mig själv helt enkelt, har ju inte haft tid med det senaste tiden.
 
Måste ju bara tillägga att dansen gick för jävla bra igår! Vi är nästan klara med "In the ayer" nu så nästa gång börjar vi nog på en ny dans. Real nice!
Men nu ska jag klä på mig och springa ned till centrum för att jaga rätt på en ny plattång. Har ju Jofa med mig så det ska noog gå bra ;)

Men wish me luck då ;)
Kram Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0