Kvällsmys med flickorna =]

Sitter här nu och det bara spritter i benen på mig! Jag vill dansaa! Jag tränar lite för mig själv här hemma men det är inte alls lika roligt.
Det blir hårt schema i veckorna nu framöver. För det första har jag ju min skola jag måste tänka på, vilket måste vara prio 1. Sedan ska jag dansa måndagar, onsdagar och torsdagar, och på tisdagar och var tredje helg blir det jobb för hela slanten. Tufft schema eller vad säger ni?

Ikväll ska jag iaf. relaxa inne i stan med my angels. Käk i kungshallarna och sedan blir det till att sätta sig ned på något soft ställe och ta ett glas vin. Tyvärr kan jag ju inte sitta kvar hela natten, som jag hade velat, eftersom jag ska jobba imorgon klockan 7. Men det blir mycket mysigt imorgon med eftersom Aurora och Jessie kommer ned och hälsar på mig på jobbet för att ta en fika när jag har slutat.

Fick ett roligt samtal aldeles nyss också. Calle "byggjobbaren" har fått ett nytt jobb..nere i Australien! Som tur är är han bara borta 3 månader. Så vi slipper sakna honom allt för mycket  ;)

Nä nu måste jag sätta fart och dansa lite till =P
Ha en mysig fredagskväll allahoppa,
 Kram Sandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0