Härliga söndag

Imorse hade jag den skönaste känslan man kan ha! Det var den där underbara "jagharingentidattpassapåheladagenkänslan"! Drog mig upp ur Jimmys soffa med ett leende på läpparna för att ta en mysig morgonpromenad. Efter det blev det en brakfrukost.

Annars idag har jag haft en mysdag med Linda. Mycket roligt, har ju inte sett det söta trynet på länge nu. Först en långfika på Thorssan tills de stängde och sen hem till henne. Jag rackade två koftor av henne och hennes klocka i utbyte mot min. Sen klippte jag lugg också. Eller Linda klippte den på mig. Det roliga var att när hon kapade första halvan kom jag på att jag fick ett samtal av JayZ (Jessie) igår då hon berättade att hon helt spontant klippt lugg! Fuck.. men men det är ju kul att vi kommer se ut som "twinsisters" imorgon i skolan. Jag var tvungen att ringa upp henne och berätta om mitt tankelösa agerande, men som tur var skrattade hon bara. Hahaha, det är tur att du inte är så känslig honey!
Dagen avslutades iaf. med thaimat från grannen vilket inte är allt för ovanligt, haha, men what to do? Det är ju så jäävla gott!

Men nu blir det Hål i väggen! Jävligt roligt att det har kommit "human tetris" i svensk version med den aldeles för söta Björn Gustavsson! Så nu har jag inte tid att skriva längre..

Ha en härlig söndagskväll!
Kram Sandra

 


   

Kommentarer
Postat av: JayZ

Det är ju bara roligt. Om vi någon gång tvivlar på vår vänskap kan vi komma ihåg att vi iaf hade luggen gemensamt ;)



Ska bli spännande i skolan imorgon, hahaha, PUSSSSSS

2008-09-14 @ 22:17:11
URL: http://Jessicaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0