Chewbacca och Gulasch

Jahapp då var det måndag igen då..Sitter hemma hos Jofa och väntar på att våran underbara gulaschsoppa ska bli klar. Im so feaking hungry!
Veckan som gått har varit långt ifrån lugn. Har inte haft en ända lugn stund känns det som, så nu sitter det jävligt fint med en ledig tisdag igen. Det har varit så stressigt att jag och Aurora fick springa till bussen från Camilla med en spurt som hade gjort en sprinter grön av avund. Det var det värsta jag har gjort i hela mitt freakin liv asså. Både jag och Aurora kom på bussen och lät som två Chewbaccas, helt vita i ansiktet och flubber-konsistens i hela kroppen. Efter en halvtimme kunde vi prata med varandra igen. Haha det var fan förjävligt. =D
Nu är gulaschen klar! Måste äta! Förässten Camilla kommer du ihåg när de lovade gulaschsoppa i skolan och vi aldrig fick nån? Det blev ett jävla pådrag där. Men men..maten kallar!

Have a nice kväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Alla tyckte vi var STÖRDA. Men jävlar vad sugna vi var!

2008-09-22 @ 22:05:16
Postat av: Anonym :]

17697898.jpg" rel="nofollow">http://filltheemptysky.blogg.se/images/2008/lasandra-svart17697898.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0