istället för att sova...

Nu ligger jag i "sängen" och ska sova. Fick stränga order av mon ami l´Jimmy att blogga innan jag somnar =)

Så vad har hänt idag? Jo juste..Jimmy kasta upp mig på axeln idag på jobbet så min mobil flög i golvet från 1.83 meters höjd. Så nu är det broke om fan! Så jag funtar på att köpa en ny imorgon när jag är ledig! =D
Det blir antingen en Samsung "Soul" eller Ericsson G700. 

Mon amies Jeyjey et Aurora kommer ned imorgon och sover hos mig och Jimmy. Det ska bli jättemysigt och träffa dom igen nu när man inte ses varje dag i skolan lixom.

Jaa..och jag och Jimmy satt å kollade på gammla bilder idag, asmysit! Kanske slänger upp några om jag är snäll =D
Men nu ska jag sova för jag är astrött!

Baiser!

Samsung SGH-U900
     Sony Ericsson G700







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0