Mardröm

Nu har jag äntligen kommit till skolan...klockan 11. Jag började 8.
Jag drömmde värsta mardrömmarna inatt!
Det är så jävla scary för jag drömmde att jag inte hade någon balans. Jag försökte gå, springa och stå men det gick inte för jag bara ramlade hela tiden. Som att jag var aspackad, fast jag var klar i huvudet. Jag försökte övertyga de andra i drömmen om att jag inte var full men de bara skattade åt mig.
Det som är läskigt är att detta kommer tillbaka om och om igen, natt efter natt. Sen drömmer jag inte det på ett tag men sen kommer det tillbaka igen efter en tid. Det här var andra natten i rad som jag drömde att jag inte hade någon balans. Jag undrar bara hur länge ska jag behöva drömma det här? Det är asläskit och jättejobbigt. Jag är alltid på olika platser och det är alltid olika människor runt omkring, men jag har aldrig någon balans och de runt omkring mig skrattar alltid åt mig när jag försöker förklara att jag inte är stupfull.

Och den största frågan jag har är: Vad betyder detta? Uppenbarligen är det någonting och jag vill veta vad. Är det någon som kan tyda drömmar? Eller vet någon som kan? Vore härligt om jag kunde få hjälp med att tyda detta för jag är för jävla trött på denna jääävla dröm!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0