Lite babbel bara

Jobba, jobba och åter  jobba..det är vad mina helger kommer att bestå av den närmsta tiden. Men det är bra för då får man ihop pengar till julklappar, en gåsjacka och så måste jag lägga undan pengar till studenten. För då kommer det bli röjj vill jag lova.

Jag fick mycket goda nyheter idag av min faster när hon var hemma hos oss och käkade idag. HON HAR TRÄFFAT EN SNUBBE! Hon lös upp som en liten tonåring! Det var så kul att se henne så glad =] Det som var roligare var att han hette "Per-Anders"! Hahaha! Men han ska vara trevlig och snygg iaf. Och Rump-mas också =D
Men han var tyvärr inte rik.. Jaja, huvudsaken äär att hon är lycklig! För det är hon värd!

Fars dag är det imorgon också. Självklart jabbar jag så jag kommer inte hinna ned och köpa något innan de stänger. Men då har jag ju min räddare i nöden =] "Jimpo" som kanske hinner springa ned imorgon. Sånna fall blir det en mössa och en skjorta till pappsen.

Sorry, svävade iväg lite på moln nu..kollade lediga jobb på H&M. Jag säger bara: DRÖMJOBB!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0