Ta i trä

Jag är sjuuuuk! jävla bajs! Jag  spydde flera gånger inatt och jag har inte gjort något annat än sovit på soffan hela dagen. Nu klockan halv 6 börjar jag fundera på att ta min första cigg, eller att försöka äta något mer än den halva koppen proviva som jag kämpat i mig till och från hela dagen.  Och när jag sover är jag skit stressad, drömmer inte om nått annat än jobbet.. att jag behöver sjukanmäla mig imorgon fast jag absolut inte vill och att jag måste ringa och säga att jag inte kan jobba på lördag. Vilket gör att jag får panik. För att anledningen till att jag inte kan jobba på lördag är att det är julmarknad. Det känns som vi inte är förberädda över huvud taget inför den...och så blir jag sjuk.  Jag har inte tid att vara sjuk!!! Det är bara för att jag och Camilla satt och pratade om det över lunchen i torsdags. -Jag blir aldrig sjuk! säger jag. Och för inte alls länge sen pratade jag med Jimmy på balkongen oh då kläckte jag ur mig: - Jag spyr aldrig! ..och nu är jag magsjuk. Peppar peppar för fan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0