Skodilemma

Fy vilken dålig morgon jag har haft, var tvungen att ringa och sjukanmäla mig från jobbet idag så när jag ändå låg hemma gick jag igenom alla tidningar jag laddade upp med i fredags. Vilket var : Fredag, Chick, Klick och Sofis mode. Och så hittade jag ett par underbara skor i en av tidningarna! Jag tänkte att eftersom jag ändå bara ligger hemma och är sjuk och det är så synd om mig så kan jag faktiskt unna mig dom skorna. Forever 21. När jag är inne och väl har bestämt mig för att köpa dom trots att frakten var S-V-I-N-D-Y-R så gick det inte! Jag kunde inte köpa mina precios skor! Jävla skit sida, jävla skit butik och jävla skit SKOR!! Så nu sitter jag här och deppar igen.... men nu ska jag försöka hitta ett par andra skor att beställa bara för att. så "Wish me luck"!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0