Say hello to the badguy

Seg dag idag..ingenting spec. i skolan har hänt, förutom att min lärare backstabba mig..skyller allting på mig, bakom ryggen på mig. Den idioten har inte äns med saken att göra. Om den jäveln tycker att det är så kul att gå runt å snacka skit om sina elever så kan han väl iaf. säga nått som är sant. Falska jävla fitta..Men det är som vanligt! Skyll på mig ba! Allting är mitt fel, jämt och ständigt! Jag börjar att bli ganska van att vara "The badguy".

Men det blir en nice kväll iaf. Vi ska sticka ned till träningen lite tidigare idag! Extra lång träning är bra, det gillar jag! ;)
Mina pears drar till China idag också, de kommer hem på måndag förhoppningsvis med massa presenter till mig ;)
Och så har jag köpt min första julklapp idag också! Hurra
Och det bästa av allt är att Aurora kanske kommer ned idag och sover här!

Jaja, ska försöka kasta i mig nånting nu innan jag hungrar ihjäl, ha en underbar kväll allihopppa, för det ska fan jag ha! =






Kommentarer
Postat av: Malin

sandra du får ändra min länk på din sida :) jag har ju bytt blogg!

2008-11-13 @ 00:19:24
URL: http://malinshemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0