Otursdag uta ba fan

Jag har haft den jävligaste dagen på länge nu asså.. Hela dagen började med att jag har drömmt mardrömmar hela natten så jag har inte sovit nånting typ. Men ändå lyckades jag försova mig lagom så jag bara hann kasta i mig en macka innan jag drog och missade lunchen i skolan. Så resultatet var en svinhungrig Sandra som inte kan koncentrera sig ett skit på svenskan sen.
 
Efter svenskan gick vi ned och köpte kaffe, ut å röka och sen skulle vi upp till 6:e våningen igen. Men självklart så fastnade vi i hissen! Jag höll på att dö. Det var bara några minuter men det känndes som timmar och vi kastade oss ur hissen, jag kallsvettig, skakis med hjärtklappning, efter att ha satt på hiss-larmet som tjuter i hela skolan. Tack vare det kom vi försent till sista lektionen, som jag såkklart kunde koncentrera mig ännu sämre på.

Efter det kommer jag hem svinhungrig och självklart har vi inte ett piss att äta. Jag hittade en torr macka att kasta i mig innan träningen. Iväg till träningen (med glömd vattenflaska) för att nästan slå ut tänder och bryta näsbenet. Men som tur var så lyckades jag ta emot mig med händerna i fallet med fejjan först. Oturen med det var att jag hade en gigantisk klocka på armen som jag hade glömt att ta av mig, så pluppen som man ställer in tiden med mörsades in i min hand. Så nu har jag en snygg blå svullnad mitt på handen.

Nu sitter jag hemma igen, ännu mer hungrig med ännu mindre att äta. Affärerna har stängt. Men jag tror att när Jimmy kommer hem om en timme har han lyckats sno med sig en mjölk så vi kan göra stuvade mackaroner och en liten stump falukorv. Så jag får hålla ut en timme till.



Hur som helst är jag glad för jag har sovmorgon imorgon! Jag börjar jobba klockan 9 imorgon. Så nice! Jag slipper gå upp halv 6!

Jag hoppas att ni har haft en bättre måndag än vad jag har haft! Nu ska jag hoppa in i duschen.



Kommentarer
Postat av: aui

Tur att det bara är torsdag den 13onde denna vecka (:

2008-11-11 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0