Lördagkväll

Lördagskväll och jag ska dra på mig hovmästarrollen och knalla till jobbet snart. Blir en härlig kväll, ska jobba från 16 - 24. Men imorgon är jag ledig! Ska nog dra mig in till handen då och köpa de där jeansen på Cubus som jag provade igår. Och på måndag kommer Mamma och Pappa hem från Kina också. Då kommer de ha köpt massa grejer till mig som jag har beställt =)

Försökte få en god natts sömn igår för en gångs skull. Men icke! =P
Erica ringde mitt i natten och sa att det har gått en propp i köket och att kylskåpet och frysen inte funkar tack vare det. Så ville hon att jag skulle komma hem och fixa det. Jag har ingen aning hur fan man byter en propp =O
När jag väl hade somnat ringer min pappa halv 8 på morgonen från Kina. jävla puckot hade inte tänkt på att de ligger 8 timmar före där nere =P Så så bra gick det med den sömnen.

Nä, nu ska jag fixa i ordning mig för att dra mig ut mot Havsbad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0