Ledig fredag

Idag är jag ledig! Eller jag har ju varit i skolan. Det var asirrierande imorse! Jag jobbade till 23.45 igår, fråga min inte hur det gick till men jag var hemma klockan 1. Sen tar det ju alltid massa tid att varva ned och fixa innan man går och lägger sig.  Hur som helst så vaknade jag 06.30, alltså en halvtimme innan mitt tåg går. Jag bestämde mig att jag absolut INTE skulle komma försent idag eftersom jag har försovit mig asmycket senaste tiden.  Det var bara att dra sig upp, sätta på sig det första jag hitta och dra lite rouge för att inte fullständigt se ut som ett lik. Borsta tänderna och gå. Jag har aldrig varit så skarrig i skolan i hela mitt "La vie". Men jag va i tid! Men när jag kommer till skolan och precis har mött upp Aurora kommer hon på att vi inte hade någon första lektion! Asirriterande, jag hade kunnat sova en och en hav timme till, eller inte sätt så jävla äcklg ut. Hahaha jaja vi kan iaf. skatta åt det! =D

Efter skolan gick jag och Aurora upp till centrum och jag köpte ett par såå jävla cosy raggsockar! Med fleace innuti
Efter det bar det av mot Thaien och Samuraj i Nynäs. Pretty fanny att han frågade vart jag hade min man någonstans =P Jag hajjade att han menade Jimmy men jag orkade inte säga emot, så han får väl tro att jag och Jimmy är gifta =D

Förrästen kommer han hem snart så nu ska jag sätta fart och göra ingenting sålänge ;)
Ha en mysig fredag allihopp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0