Julmarknad!

Idag stod vi på julmarknaden ute på lövhagen. Det gick asbra för oss! =D
Vi fick massor sålt! Vi fick även ut massor med visitkort till folk och många köpte smyckena som julklappar så nu känns det som vi håller på att få ut vårat märke på riktigt! Plus att det blåste en del idag så våra visitkort ligger över hela lövhagen nu tror jag! =D
Jag fick nummret till Kikki i gästhamnen, som håller i julmarknaden som är i hamnen nästa helg, så jag ska försöka få tag på henne också och kolla hur mycket det kostar att ha ett bord där.
Nu är vi på gång!

Jag vet att jag tjatar men jag måste säga en gång till : Gå in på våran hemsida! www.gabrielledesign.dinstudio.se



Nu ska jag bara ta det lugnt för en gångs skull tänkte jag, kika lite på television och äta lite godis lixom! Tjing! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0