Höstens fel

Jag är så jävla trött! Har varit i skolan sen 8 imorse. Kommer inte få gå hem förrän om 3 timmar typ. Bara för vi ska ha engelska i 2 och en halv timme...med en lärare som tror att han kan engelska, men som i själva verket snackar som en riktig svenne! Jaja, thats life.  Det hade inte vairt lika jobbigt om vi hade fått käka lunch en normal til så man håller sig mätt resten av dagen men sån tur har man ju inte. Nä, vi får käka lurre vid 10 och sluta halv 5. Därför har man ingen ork kvar att att äns skratta åt honom som man skulle ha gjort i vanliga fall.
Humorn är inte direkt på topp just nu..hösten får en att bli så jääävla boring! Typ Dagens-industri-tråkig. Det ända man skrattar åt just nu är elaka skämt och extremt tråkiga grejer. Eller okej, inte det ända men typ. Jag tackar gud att jag har my angels in school and Jimmyboy right now, annars hade man nog kilat runt hörnet vid det laget, eller kanske slängt upp fötterna i vädret? Hahaha ja, det är tur att vi har vår fossil-lärare Turid som ger en ett gott skratt! =]



Måste hem och göra upp en "to-do-list" och plugga matte, har ju prov imorgon. Men först ska jag iväg och träna!
Sorry om det blev ett depp-inlägg, men det är höstens fel! Mitt hår är rätt snyggt på den där bilden också, det är också höstens fel! Allt är höstens fel!






Kommentarer
Postat av: Aurora

2008-11-07 @ 11:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0