Underbara sommardag!

Vilken härlig fredag jag har haft! en sån som man kallar "typisk sommardag" och jag njöt av varje sekund.
Först när jag vaknade stormade Mongot in i mitt hus. Jag brer en macka och bänkar mig ute i solen med hans sällskap. Sen satt vi ute till klockan 2 och solade. Jag solade bara ryggen eftersom jag brännt mig så förbaskat på bröstet.

När vi började bli hungriga gick vi ned till Rotundan i hamnen och åt en varsin planka och drack två smirnoff ice i solen och när vi sedan glassat klart gick vi hem till min Magnus och hans pool.
Efter att jag tagit reda på att det var 21 grader i poolen var jag inte så säker på om jag skulle bada längre men efter att jag kastat i Magnus hund var jag tvungen. Det är himmla roligt och bada i poolen. Man blir som 6 år igen, man dyker och gör kullerbyttor och står på händer =D eller är det bara jag?

Sedan väntade grillad mat..yummy

Efter att vi hade käkat och dumpat mongot vid bussen bar det av till norvik för mig, Magnus, Emmilie, Erik, Elin och Daniel. Vi hade värkligen jättemysigt. Vi hade packat skottkärran full med filtar och öl och musik och massa massa grejjer.  Jag måste ändå hålla med om att vi var lite oense om musikvalet. För vi hade två "thecno-trance" människor, en "dödsmetal", en "svensk hiphop" och jag. Men alla utom Magnus "dödsmetal" fick lyssna på sin musik. Han blev nedröstad ganska fort.

Ikväll väntar en myskväll till med detta härliga gäng, vi får väl se om det blir filmen som vi skulle kollat på igår eller om det blir poolbad och grillning igen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0