Lördag & Söndag (Sommar!)

Måste bara börja med att säga: Fy fan vilken helg! Helt underbar! Riktig sommarhelg.

Lördagskvällen blev riktigt mysig när vi hade badat, solat och grillat klart satte vi oss på den nybyggda altanen med Gitarr och öl, eller cider för min del, och sjöng för glatta livet. Vi är alltså Jag, Magnus, Peter, Sara, Simon och Johan. Jag som är en sån begåvning när det gäller att sjunga hade mycket roligt. Men det var bara en tidsfråga innan grannen skulle komma och fråga vems katt det var vi ströp.
Magnus och Peter gjorde iaf. en lysande insats med Gitarren. Mycket duktiga, och jag spelade "Tears in heven" som vanligt eftersom det är det enda jag kan. Eller jag har ju faktiskt lärt mig början på "Sweet home Alabama" men det går fortfarande knackigt.
Där inne satt Magnus och Saras päron och kollade på Björn Gustavsson och skratta så det tjöt. Äntligen förstod då Magnus föräldrar varför det var så roligt att jag var på White Room förra helgen.

Söndagen blev som alla andra helgdagar, Sol och Bad, förutom att denna dag hade vi storbesök av lilla Vilda och mamma Michaela. Jag kan inte sluta skartta åt Vilda. Hon är så jävla söt. Hon har ju lärt sig att "headbanga" nu så såfort någon sjunger eller sätter på musik så gungar den där lilla skallen fram och tillbaka och så har hon den där "coola minen" oxå. Riktig gullunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0