Ett peppsms

Idag fick jag ett jätteroligt sms av min blöjjkompis Linda. Hon satt på fiket med girlsen där bland annat Yvanna som höll danslektionen igår eftersom Maria är i Portugal. Hon hade från ingenstans börjat berömma mig för min insats på träningen igår. Bland annat hade hon sagt att jag fick värsta attityden när vi dansade den nya hiphop-koreografin. Man blir så glad i hjärtat när man hör sånt. Verkligen ett pepp-sms! =D

Har haft en trevlig dag idag. Jag och Lollo kanatade ju ned till Tony och tog en fika med honom. När vi sedan följt honom till tåget (han skulle in och klippa sig hos bögen Bobby), mötte vi upp Lollos nya homies Didrik och Emil. Mycket trevliga pojkar tycker jag. Helt klart godkända Lollo! Bullarna vi bakade igår blev underbart populära oxå, och Lollo vågade faktiskt erkänna efter några timmar att det var jag som gjort det mästa på the masterpieces.

Tony hade därimot ingen vidare fortsättning på sin dag. Stackars Tonyboy fick det jobbit med nya frillan och elen som gick i lägenheten, men Sverige vann iaf. matchen idag så jag antar att han mår bättre nu =) Jag hoppas det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0