En Värnako

Idag när jag kom till skolan fick jag en present av min kära vän Lollo! Det var en lila Kossa. Kossan kom från Värnamo då det är alltså en Värnako! Då blev jag mycket glad och satt och kramade på den till Romeo och Julia som vi tittade på i skolan idag.

Gjorde även ett prov idag och jag var jätteduktig =P ett poäng från MVG. Woho va ja är bra, jag som inte hjade pluggat!

Men mina vänner kom ihåg att det inte är farten som dödar, det är smällen.
 På engelska: Its not the fart who kills, its the smell!

image133

Kommentarer
Postat av: Aurora

Haha, det skämtet har jag inte hört på åratal men jag garvar lika mycket varje gång jag hör det :D

2008-05-18 @ 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0