Chips-kärring på Shell

Nu är jag så jävla arg.
Jag,Magnus, Simon och Johan gick triumferande bort till Shell för att köpa Chips, Jag var JÄTTEsugen på Chips. Jag gick och tänkte hela vägen att det skulle bli så gott. MEN. När vi kommer fram till Shell får vi stå i kö i typ en halvtimme. vi stod sist i kön och när vi kommer fram säger kärringfan i kassan att dom skulle stänga. Vi tjatade på henne att hon bara skulle gå och hämta en chipspåse till oss och att det tar typ 2 sek. Men nej. -Jag har jobbat över i 5 minuter, säger hon skitkaxit. Jag fick panik. Jag var så jävla sugen på chips. Men vad vi än sa sa hon bara att de skulle stänga. Uppkäftig som fan. Det var bara vi kvar i kön och jag ville bara ha en jävla chipspåse men det var ju tydligen för mycket begärt.
Jävla Chipskärring på Shell!

Kommentarer
Postat av: Joy

Haha, Härliga tider!

2008-06-03 @ 19:17:13
URL: http://brynathebrave.blogg.se
Postat av: Malin

fu e en trogen bloggare du.... not :D haha

2008-06-09 @ 19:28:10
URL: http://murriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0