10 års utbildning till ultimal bullbakerska

Jag har fått en utskällning av fröken murra idag för att jag är så dålig på att uppdatera. Det får bli skärpning på den fronten =)
Jag fick tillbaka mitt Inköp& varuhanteringsprov idag med kommentaren: ett alldeles briljant prov! och resultatet var därefter! MVG och massa komplimanger. Tumme upp, wow, mycket bra och massa utropstäcken!!! Sånna prov är roliga att få tillbaka. Sånt vill vi ha mera av! 
Fick skjuts hem idag också av Kallekusin efter att jag hade varit hemma hos Lollo och hjälpt henne att baka bullar. Ni vet jag har ju 10 års utbildning till ultimal bullbakerska. Så de där bullarna lär ju smaka heavenly! Hoppas jag får smaka på en av dom bara. Haha

Det var himmla mysigt med en låång pratstund med bönan Malin (fröken Murra) idag. Ett mycket stort plus i kanten på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0