Do a little dance

Jag blir tokig! Jag har så mycket dans inom mig nu! Ja vill bara gå ned i min älskade dansstudio och ge järnet! Jag kan inte lyssna på musik utan att tänka dans,dans,dans. Och även när jag inte lyssnar på musik så är hjärnan fullproppad med frågor och hopp som rör dansen. Hur kommer det att bli? Kommer Malin att ta över? Vad händer om hon inte gör det? kommer jag, Johanna, Linnea och Nathalie fortsätta dansa tillsammans? Vi MÅSTE göra det! Vad gör jag om dom inte vill? Men jag vet at dom vill! Men vart ska vi dansa sånna fall?
Jag gör mig själv tokig! Det som gör mig ännu mer tokig är att jag börjar verkligen känna pressen nu när jag inte har dansen. Dansstudion har lixom varit som en "frizon" från all stress och press. Att bara komma ned dit och BARA fokusera på dansen och skaka av sig allt annat. Man behöver det. Den stunden att bara få ut massa energi och att ha roligt.
 Jag kan inte förklara hur stort hoppet är just nu, det är det som håller mig på bra humör just nu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0