ofcourse

Happ, då har man varit ledig idag då! Behövde nog sova lite känndes det som. Vaknade lixom halv 2. Ganska kul att det blev mörkt när vi precis hade dukat undan frukosten! =P
Begav mig hem till min kära vän Linda på lite "sy-fika" och snacka lite skit. Va tvungen att visa henne videon från dansuppvisningen på när vi dansade "When I grow up". FY FAAN VAD JAG GJORDE BORT MIG! Jag va så jävla nervös att jag inte ens ville gå in på scenen från början, men väl inne så var jag stel som en pinne, ögon som fotbollar och kom inte ihåg ett skit av koreon. Självklart ligger BARA den videon uppe på facebook nu, självklart.

Käkade på Thaien med Johanna idag också :) det var jättemysit att träffa henne igen, eftersom vi inte träffas varje måndag och onsdag längre. Inte helt oväntat blev det typ bara "dans-snack", eftersom man behöver bearbeta sin sorg, men inte vill tråka ut de som inte är intresserade =P Fast det gör jag nog ändå!

Jaja, ska väl ta å borsta pliggarna nu, ska ju faktiskt till skolan imorgon. Ha´t bra!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0