nej..

Faan...det här händer bara ínte...
Älskade Studio 17....








Kommentarer
Postat av: lina

Vad är de som inte händer? Kram hoppas allt är bra iaf att allt löser sig

2008-12-04 @ 12:34:04
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/
Postat av: En rörd Y

Nej men söta söta, rara, bästa du. Nu fick du mig allt till tårar.

Det känns supertungt att lämna Studio 17, jag har i stort sett bott där nere de senaste åren. Jag har målat väggarna, vi har har valt golv, soffa, allt! Vi har haft två superroliga år, två år vi aldrig kommer att glömma. Ni alla har varit så underbara elevermed så mycket entusiasm och hela baletten, det har varit kul att se er utvecklas. Du fröken, får aldrig glömma att dansa och absolut inte tappa din dansglädje. Du är duktigare än vad du tror och jag skulle hata att se att du slutade. Om det dessutom fått din vardag att lysa är det ännu en faktum, du är gjord för att dansa! Du har massor kvar och massor av Studio 17 i bagarget ;)



Att vi ska sluta känns tråkigt, tungt som sagt, men man vet ju aldrig, det kanske händer något igen om ett år eller så. Just nu tror jag dock att vi måste in till stan och utvecklas, in och dansa och lära. Men du, häng på vetja! Du går ju ändå i skolan en tågresa bort, bara att hoppa på det igen efter skolan och shaka loss på Danscenter.



Usch, det kommer nog bli tungt på lördag, både jag och Iza har varit nära till tårar de senaste dagarna. Det är ju vår baby, Studion. Jag har varit där fem dagar i veckan hela denna termin, jag lovar att det kommer att kännas.



Men hörru, vi träffas och bara dansar någon gång. Hela gänget, vi kan säkert få låna en av lokalerna! För att sluta dansa är ju något vi aldrig får göra! Never ever, eller hur var det nu? ;)



Tack för underbara terminer! Har varit så kul att ha dig där, i vårt Studio 17. Nu måste jag gå och snyta mig och torka bort tårarna. ;)



PUSS! (Å du, vi ses på lördag OCH söndag. Studio 17 hela helgen, kan det bli bättre?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0