Mitt nya nyttiga liv

Nu har jag gjort en deal med både Aurora och Jimmy, den heter : Ett nyttigare liv!
Det har gått asbra! Inge chips framför tv:n, utan istället har det blivit grönt the och mandariner. Inge julmust eller kolor eller lussebullar eller pepparkakor. Inte så jävla funny jul kanske, men det är det man får ta när träningen har lagt av . Imorse har jag även uppe tidit och tog en powerwalk och så blev det en herrans massa sit-ups när ja kom hem.

Jag är grym, jag har lyckats brotta ned godismonstret inom mig och nu står jag med foten uppe i asset på den jäveln. POWER TO ETT NYTTIGARE LIV!

(okej, jag unnade mig en chai-latte igår)














Kommentarer
Postat av: Joejoe

ÅÅh nu blir jag stolt samtidigt som jag får.. eh ångest.

Jag MÅSTE och bli nyttig, MÅÅÅSTE, nuuuu



men hurruu, nu börjar jag faktiskt sakna ditt skratt riktigt mycket. SÅ vad säger du. fiika? (utan kakor, jag lovar) Grööönt té, Mmm.. så gott!

2008-12-22 @ 11:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0