DC´s dansuppvisnig!

Idag åkte jag, Johanna, Yvanna, Iza & Petra in och kollade på DC´s vinterföreställning! Anlednignen till det var att vår gamla danstränare Maria går år 2 på DC. Hon va så jävla grym! Det visste jag ju iof. redan men jag blev ändå riktigt impad! Bla. ett hopp hon gjorde som var helt sjukt. Det var en tjej som stod helt vanligt rakt upp och ned framme på scenen, så kom Maria springades bakifån och typ sprang upp på den här tjejen och landade med ena benet över hennes axel och satt kvar så en stund! Helt sjukt, med tanke på att den här tjejen var ganska lång och Maria är ganska "tiny" =P Föreställningen var fullproppad med bra koreos och bjöd på mycket skratt också!

Jag kan inte säga mer än att jag var stolt när jag gick därifrån! Riktigt stolt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0