Dansuppvisning

Idag var finalen för studio 17. Dansuppvisningen. Det gick åt helvette i början, men blev bättre och bättre för varje gång jag gick in. Kan det hänga ihop med att nervositeten släppte mer och mer kanske?
Fick lite panik på hypen när jag inte hittade Johanna bland allihoppa när vi skulle köra lyftet, men jag lyckades kasta mig in i sista sekund framför henne :)

Det blev ett tungt avslut när uppvisningen var över.  Maria höll på att börja gråta när hon berättade för publiken att vi ska lägga ned, så hon sa ett snabbt "ha de bra!" innan hon sprang ut.
När de flesta hade gått satt jag och Johanna och grinade och de gjorde många andra oxå, alla kramades fram och tillbaka och sa hej då "för sista gången". När jag sedan skulle gå ned och hämta min jacka i danssalen så höll jag på att bryta ihop totalt.
Men slutet gott allting gott, vi lämnades iaf. med ett hopp om att Malin och systrarna kanske ska ta över, och det är nästan för bra för att vara sant! =)

Måste slänga in ett stort varmt tack till Malin, Yvanna och Maria för denna underbara tid med Studio 17! Den kunde inte varit bättre!

STUDIO 17 , Telegrafens dansskola


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för personalfesten ikväll!
Hopppas ni får en bra söndag!




Kommentarer
Postat av: Johanna

jag håller tummarna som sjuttooon!

ojojoj, men någonting kommer vi allt på att göra. stockholm eller handen väntar! :)

2008-12-08 @ 22:15:16
Postat av: Sandra

Självklart! Det finns ju inte att vi skulle sluta dansa iaf. :)

2008-12-09 @ 02:04:27
URL: http://lasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0