back to basics efter en hysterisk personalfest

Happ, back to basics. Skolan asså. Det är ganska skönt faktiskt. Förutom att jag försov mig x antal timmar tack vare personalfesten igår. Men vi hade för jävla roligt igår!
Kvällens stjärnor va Adde och Lotta! Lotta fyllde 25 igår igen och kom ut ur garderoben och Adde skulle fixa sommarjobb på grönan som "ljudeffekt" till vikingaskeppet! =D Klockrent!
Jag hade kramp i både magen och smilmusklerna när jag kom hem för att jag skrattade så hysteriskt hela kvällen lång :)
Vi kom på oss själva om att vi va "de där jobbiga gästerna" som vi brukar sucka och stöna åt på havsbad, som man bara vill ska försvinna =P Men vi måste ju också få vara det ibland, även fast vi va 32 pers som skrek i munnen på varandra och skrattade aldeles för högt och mycket hela kvällen!

Men nu känns det som jag måste göra lite på svenskaarbetet som jag egentligen skulle göra nu när jag satte mig här. Se bär det av mot jobbet ända till klockan 9.
Ha en härlig dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0