Plugg, plugg och kisssjuka

My god. Det här är inte rättvist. Vi går i skolan tre dagar den här veckan och vi har prov varenda dag!
Först vare bara plugga samhälle, om kalla kriget och EU och FN. Jippie-kay-yey motherfucker.  Men det provet gick ganska bra tror jag. Idag hade vi nationellt prov i engelska som gick åt jävla helvette. Det var sjukt svårt!
Och nu sitter man här och pluggar igen...på inköp och varuhantering. Fy fan va bra jag har det. Vi får väl se hur detta slutar.

Jag har även drabbats av kissblåsesjukan. Jag är kissnödig hela tiden! Jag blir tokig! Idag när jag kom till träningen var ändå värst. Jag var sjukt kissnödig och hann inte springa upp och kissa, tur för mig att vi körde massa styrka just idag. Det var ju jättelätt att stå "planka" i tre minuter askissnödig! Även alla dessa jävla armhävningar och sit-ups blev inte heller speciellt lätta.. men jag har lärt mig en läxa. Kissa ALLTID innan träningen! För detta helvette går jag inte igenom igen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0