Operation 2SE498

Jag blir så less. Jag och Lollo har "No gobitApril" och jag har varit jätteduktig (med vissa undantag för min föelsedag.) Och idag när jag kom hem va jag så satans sugen på jordnötsringar. Vad tror ni inte att jag hittade i den där förbannade godislådan? Jo, jordnötsringar. Jag tänkte att ja,ja, jag ska ju ändå träna ikväll så jag får ta lite. Nu när påsen är slut, när den precis har tagit slut så får jag ett sms:
Hej allihoppa!
Malin är sjuk idag så vi måste tyvärr ställa in jazzen idag,
och ta igen det en annan gång.
/ Maria studio 17
Nä men jag har aldrig otur...inte jag inte.

För övrigt hade vi en ganska nice natukunskapslektion idag. Vilket inte är så vanligt. 

Operation 2SE498
vid vilken salthalt flyter ett ägg?

 
 



Kommentarer
Postat av: Aurora

Grymt ägande att "klara" det före bananahunter :D

2008-04-10 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0