Lööördag varfaan!

Måste säga tack till mina underbara änglar Louise, Aurora, Camilla och Jessica!
Jag hade den roligaste kvällen på hur länge som helst!
Det var då go cart som gällde.
När jag, Magnus och Timmy kom till Go cart palatset i Älvsjö var alla redan där. Söta som de är kommer de med en bulle med 18 ljus i och sjunger "ja må hon leva" i falska toner. Sen fick jag en gurka med gelehallon på i en kruka med kinapuffar och jättefina kort med bilder på mig och i fin stil skrivet: Grattis Sandra på 18 årsdagen och så fick jag en jättefin kjol som jag velat köpa. Alllting var så gullit så jag fick tårar i ögonen! som sagt, mina änglar!
Efter att alla högg in på min fina barntårta jag gjort och tagit med mig var det bara vinpava upp och köra.
Jag och Magnus blev i extas när vi såg hopp-borgen! Hahaa fy fan va roligt!
efter det red vi på the crazy bull som inte ville att vi skulle sitta kvar 2 sek. Jag och Camilla satt på samtidigt och ramla av på en gång. Det var Camillas fel, hon va inte så stabil att hålla sig i =P
Sen sumobrottades jag och Aurora, men det gick snett. Efter en stadig knuff i magen ramlade stackaren och hamnade med huvudet utanför mattan utan hjälm! aaaah! Förlåt Aurora! Men jag fick mitt straff sen och blödde näsblod i hela mitt vinglas. Som sagt, somliga straffar gud med dessamma.
Sen körde vi go cart. Helvette va kul det var! Vi körde Chick-race. Jag tyckte jag körde jättesnabbt och jättebra. Min tanke när jag klev ur bilen var att jag måste kommit etta eller tvåa. Men icke sa nicke. Som en smäll på käften står mitt namn och bilnummer SIST! Bajs. Men snälla Markus gav mig en medlaj ändå för att jag hade fyllt år. Då blev jag jätteglad. Grattis Ellen som faktiskt vann. Mycket duktig flicka.
Vi körde en gång till efter ytterligare några glas och fan va dåligt det gick! Asså jag fastnade i varenda jävla kurva som gick å fastna i. Stackars Timmy och Marcus fick inte göra något annat än å hjälpa mig loss.
Sen blev det en härlig resa ned mot Nynäs med Mambo no.5 och Cara mia för en sugig utgång på Televinken.
 
Måste säga tack till Auroras Pojkvän Markus som fixade så vi fick vara där efter stängning och ha bästa kvällen på länge. Tack för medaljen och all hjälp med att komma loss ur de där jävla kurvorna  =D

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack för en trevlig jkväll artonåringen :D

2008-04-07 @ 13:59:25
URL: http://jessicaaw.blogg.se
Postat av: Markus

No problemas ! ;)

Bara kul att ha er där, och ni var ju ganska duktiga tills alkoholen slog i ordentligt
:p

"Dont drink and drive"
(a)

Kram Markus

2008-04-07 @ 16:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0