Jävla nöt

Här kommer lite bilder på vårat "fruktskyltfönster" som vi gjorde i skolan!
Jag tycker det blev mycket bra om jag får säga det själv =)

  

Jag och Jessie fick uppdraget att öppna kokosnöten. Jag kan ju bara säga att det var lättre sagt än gjort.. vi gick upp till matsalen och frågade efter en "machetas" utan resultat. Det ända mattanterna gjorde var å skratta åt oss och började sjunga "Far jag kan inte få upp min kokosnöt". Mycket lustigt. Vi gick bort till vaktmästarna och även där fick vi höra tonerna från denna irriterande sång. De var iaf. bussiga och borrade 3 hål i nöten så vi fick ut mjölken.
Påväg tillbaka till hemvisten va vi trötta på att ingen kunde få upp den så vi kasta den i marken. Då jävlar gick den sönder. Och den gick sönder precis som vi ville oxå. En fin spricka runt hela nöten. Och se så fint resultatet blev! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0