full aktivitet

idag har det varit full aktivitet hela dagen. Morgonen började med en fika på John Chris inne i stan sedan bar det av till teatern djungelboken som jag redan sätt en gång förut. Den var inte lika bra den här gången men får fortfarande ett starkt godkänt. Efter det åkte jag och Lollo bort till Hellasgården med en sallad i högsta hugg där Nattis och c.o befann sig.
Hela dagen avslutas nu med att vi sitter hemma hos Jessie och ska grilla. Tyvärr har jag fatstat framför "so you think you can dance". Det får man bara inte missa! Men när det är slut ska jag släpa min rumpa ur tv-soffan och hjälpa till ;)

Lite bilder från dagens fika

  
  
Haha jag och Jessie gjorde ett misslyckat försök att gömma ciggen för kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0