Frukt och sol!

Solen skiner idag. Vi har suttit ute i den mestadels av dagen. Men tänka sig, så fort  man råkar vara glad över att vädret är bra så är det alltid nån glädjedödare som kommer och kläcker ur sig: - A, men det ska regna imorgon!
Palla, var glad över att det är bra väder idag! Så ut nu allihoppa och njut av solen för man vet inte när man får se den igen!
Som grädde på moset skulle vi göra ett skyltfönster med frukt på praktisk marknadföring.
När det var klart och förevigat med kameran hjälptes vi åt att äta upp allting. Tur för mig att vi hade 2 hela ananaser som jag kunnde trycka i mig!
Haha fy fan va jag älskar ananas!
                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0