coffie eight o'clock

Nu har jag varit sådär jävla jättesmart igen. Jag var ju så nedrans kaffesugen efter maten idag igen..klockan 8.
Så nu lär jag ju inte kunna sova inatt igen...men det är klart, om vi kollar på den där tråkiga jävla filmen "Hackers" ikväll IGEN (tror det är 3:dje gången gillt nu) så lär jag ju somna. Så där var det väldsproblemet löst.

Var tvungen att gå till Gina Tricot idag efter skolan och byta min body som blivit inköpt. "kissknapparna" pajjade ju på den. Men det var ju nemas problemas och så fick jag en ny. Inte så svårt alls. Jag förstår inte varför jag alltid dragit mig för att lämna tillbaka eller byta stuff som jag köper. Jag tror att det är för att personalen alltid ser så sur ut när man vill lämna tillbaka. Men som tur var hade jag Aurora med mig som moraliskt stöd.

Annat som blev inköpt denna helg var ett par jeans, en vårjacka, tre par skor, två palestina sjalsaktiga scarfar, strumpor, tuttejp (nipple-covers), hårfärg (blonda slingor), en baströja, solbrillor och bodyn såklart. Det som var nice var att allting gick på 2000 kr. Det är ju ingenting!

På tal om jeans har jag blivit nykär i en gammal låt för andra gången! 
Dem jeans - Chingy
Check it out and njuut!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0