Vågen för vaniljsås

Idag är det "all eyes and eres on Lollo". Det är nämligen idag som Lollo har sin fotografering. Heja heja!
Jag tror på din Louise, det kommer bli jättebra!
Men vad kan gå fel? Med de ögonen kan väl inte en ända bild bli ful =)

Gårkvällen började med kräftskiva hemma hos oss. The holy släckt kom hit, Det var roligt.
Efter fem tappra försök lyckades jag äntligen dra igång vågen för vaniljsås! Det är ju så gott och får så lite uppskattning. Jag tyckte att den behövde det. Och hör och häpna, den smakade faktiskt godare efteråt!

Spelade även upp lite bra låtar för släkten men det var inte så uppskattat. Tydligen är jag den ända som lyssar på hiphop i min släkt. Men när jag drog på lite Stevie Wonder gick det hem.

Sedan var det mystjejkväll hos Lollo med Linda och Elin.
Vi gjorde latte till alla utom Elin, för hon fick Lollos mormors hemgjorda saft. Det blev goda lattar när vi väl hade lyckats pricka glasen med mjölken.
Mycket skratt från allas sida och på vägen hem var vi alla nöjda med kvällens bravader. 

Jag landade hemma hos Linda och sov där inatt. Hennes säng är typ hur skön som hälst! 
Mysig frukost i morse där pappa Tommy undervisade oss i "att äta rätt" .

Jag tror att det drar iväg mot brandbergen ikväll för ovanlighetens skull =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0