Träning i studio 17

Igår var det ännu 2 träningar avklarade nere i studio 17. Studio 17 som så smått börjar ta utformning av mitt andra hem.
Bodyjamen gick livsfarligt bra, det var ändast jag, Linda och Yvanna där och det gjorde det extra roligt. Men på body balancen, med ändast för viga tanter som hamnat i 40års krisen , ville man mitt under "hundens position" ställa sig upp och presentera sig som mrs. Franz Jeager.

Bodyjamen räddade hela min kväll och jag var på toppenhumör ända tills sängdags. Fick ju höra av Linda att jag var extra duktig just igår. Otroligt vad glad jag blev.

Jag och Lollo har precis varit och ätit lunch på mc donken. Jag åt en Crispy chicken gormet. Den kan jag värkligen rekomendera. Den var fruktansvärt god. Jag unnade mig även en Cloa till maten och en mc flurry till efterätt. Jag tränade ju faktiskt igår så jag får äta det =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0